Hoe krijgt u het snelst antwoord op uw vraag?
Hieronder vindt u een handig rijtje met onze juiste e-mail adressen.
Onderwerp & e-mailadres
[invoice@prodes.nl] = Financiële vragen als betalingen, facturen, etc.
[advies@prodes.nl] = Advies, offerte aanvragen of afspraak maken.
[helpdesk@prodes.nl] = Voor alle andere vragen of opmerkingen.
Snelle reactie
Support vraag?
Gaat het om een bug, support vraag, domeinnaam verhuizing, dns aanpassing etc. stuur dan een e-mail naar support@prodes.nl voor een snelle en correcte afhandeling.
Storing?
Is er een storing? Mail met support@prodes.nl we monitoren 24/7 de uptime van onze servers (meerdere websites). Indien alleen uw website een storing heeft zien wij dit niet altijd direct. Tenzij u hiervoor een website monitor abonnement heeft afgesloten. Dan krijgen wij na 2 x downtime in 5 minuten een bericht en gaan direct het probleem voor u verhelpen. Ook heeft u dan van ons een 24/7 storingsnummer ontvangen.
Bugs & aanpassingen?
Bug, support vraag, domeinnaam verhuizing, dns aanpassing, etc.
Stuur dan een e-mail naar support@prodes.nl Voordeel is dat meerdere medewerkers deze e-mailbox monitoren en u niet afhankelijk bent van aanwezigheid of drukte door projecten.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, willen wij u vragen om de vraag zo helder en duidelijk mogelijk uit te leggen:
- Vermeld het webadres, klantnummer en/of de organisatienaam.
- Noem details zoals nummers van offertes, facturen, opdrachten, website, applicatie naam, exacte URL’s etc.
- Maak indien mogelijk een screenshot van het gehele scherm (niet slechts een klein stukje). Een plaatje zegt immers meer dan 1000 woorden.
- Stuur je vraag altijd naar alleen 1 e-mailadres (lees hieronder welke) niet naar extra ontvangers (CC/BCC) zoals persoonlijke e-mail adressen.