Een snel antwoord op uw vraag ontvangen?

We hebben onze contact methode voor u op een rijtje gezet!

Hoe krijgt u het snelst antwoord op uw vraag?

Hieronder vindt u een handig rijtje met onze juiste e-mail adressen.

Onderwerp & e-mailadres
[invoice@prodes.nl]  = Financiële vragen als betalingen, facturen, etc.
[advies@prodes.nl]  = Advies, offerte aanvragen of afspraak maken.
[helpdesk@prodes.nl] = Voor alle andere vragen of opmerkingen.

Snelle reactie

    Support vraag?
    Gaat het om een bug, support vraag, domeinnaam verhuizing, dns aanpassing etc. stuur dan een e-mail naar support@prodes.nl voor een snelle en correcte afhandeling.

    Storing?
    Is er een storing? Mail met support@prodes.nl we monitoren 24/7 de uptime van onze servers (meerdere websites). Indien alleen uw website een storing heeft zien wij dit niet altijd direct. Tenzij u hiervoor een website monitor abonnement heeft afgesloten. Dan krijgen wij na 2 x downtime in 5 minuten een bericht en gaan direct het probleem voor u verhelpen. Ook heeft u dan van ons een 24/7 storingsnummer ontvangen.

    Bugs & aanpassingen?
    Bug, support vraag, domeinnaam verhuizing, dns aanpassing, etc.

    Stuur dan een e-mail naar support@prodes.nl Voordeel is dat meerdere medewerkers deze e-mailbox monitoren en u niet afhankelijk bent van aanwezigheid of drukte door projecten.

    Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, willen wij u vragen om de vraag zo helder en duidelijk mogelijk uit te leggen:

    1. Vermeld het webadres, klantnummer en/of de organisatienaam.
    2. Noem details zoals nummers van offertes, facturen, opdrachten, website, applicatie naam, exacte URL’s etc.
    3. Maak indien mogelijk een screenshot van het gehele scherm (niet slechts een klein stukje). Een plaatje zegt immers meer dan 1000 woorden.
    4. Stuur je vraag altijd naar alleen 1 e-mailadres (lees hieronder welke) niet naar extra ontvangers (CC/BCC) zoals persoonlijke e-mail adressen.